Οκτ
09

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ - Παραχώρηση με ορθολογικά διόδια και όρους διαφάνειας
Εκτύπωση

Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Υποδομών, δύσκολα μπορεί να προχωρήσει ο εν εξελίξει διαγωνισμός του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσης που βασίζεται σε συγκεκριμένο μοντέλο εσόδων από διόδια και αντίστοιχο μοντέλο συντήρησης

Με όρους λογικούς, διαφανείς και με ορθολογικότητα όσον αφορά τα διόδια θα πρέπει παραχωρηθεί η Εγνατία Οδός δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
Αυτό, όπως είπε, έθεσε και στη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα με τους εκπροσώπους των θεσμών.
Από τις δηλώσεις Κ. Καραμανλή προκύπτει πως δύσκολα μπορεί να προχωρήσει ο εν εξελίξει διαγωνισμός του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσης (ΤΑΙΠΕΔ) που βασίζεται σε συγκεκριμένο μοντέλο εσόδων από διόδια και αντίστοιχο μοντέλο συντήρησης.
Όπως υποστήριξε ο υπουργός Υποδομών, «η κυβέρνηση του Σαμαρά 2012-15 είχε συμφωνήσει με την τρόικα στη λειτουργία 18 σταθμών διοδίων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν τους διπλασίασε και μάλιστα φτάσαμε στο σημείο να έχουν κατασκευαστεί σταθμοί διοδίων, αλλά παίζαμε το κρυφτούλι με τους θεσμούς και ενώ τους κατασκευάζαμε τους σταθμούς διοδίων, ενώ είχαμε υπογράψει τις ΚΥΑ, τελικά οι σταθμοί διοδίων ποτέ δεν λειτούργησαν. Και ρίξαμε το μπαλάκι 5 μέτρα πιο μπροστά στην επόμενη κυβέρνηση».
Σε συνέντευξή του ο κ. Καραμανλής δήλωσε σχετικά: «Ο ίδιος προσωπικά, στις πρόσφατες συναντήσεις που είχαμε με τον Υπουργό Οικονομικών τον κύριο Σταϊκούρα, είπαμε στην τρόικα ότι εμείς θέλουμε η Εγνατία να παραχωρηθεί αλλά πρέπει να γίνει αυτό με όρους διαφάνειας και όρους οι οποίοι είναι λογικοί και έχουν κάποια ορθολογικότητα. Δηλαδή δεν μπορούμε ξαφνικά έναν αυτοκινητόδρομο που έχει τα προβλήματα που έχει, που έχει να συντηρηθεί πάρα πολλά χρόνια, που δεν έχει ΣΕΑ, να πάμε και να διπλασιάσουμε ξαφνικά το κόστος των διοδίων. Θα βάλουμε τα διόδια, αλλά η αύξηση θα είναι ορθολογική. Και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία τέτοια διαπραγμάτευση με το ΤΑΙΠΕΔ και με την καινούργια ηγεσία της Εγνατίας Α.Ε.».