ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ – Ο χρόνος πιέζει, η στασιμότητα παραμένει…

default

Μια στασιμότητα που προκαλεί ανησυχία στις τάξεις των φιλάθλων του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, εξακολουθεί να παρατηρείται, με τον χρόνο να αρχίζει να πιέζει…

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι εξελίξεις θα έπρεπε να είναι ήδη πυκνές αναφορικά με την προετοιμασία σε διοικητικό επίπεδο της νέας σεζόν ωστόσο στην πραγματικότητα δεν κινείται φύλλο, τουλάχιστον στο προσκήνιο.

Όπως γράφαμε και προ ημερών, στο παρασκήνιο γίνονται επαφές και συζητήσεις, τόσο από την πλευρά του κ. Σιόντη όσο όμως και από την πλευρά του Ερασιτέχνη που δε θέλει να βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να «τρέχει» την τελευταία στιγμή για να στήσει ένα νέο οικοδόμημα και προτιμά να ακολουθεί την παροιμία με «…των φρονίμων τα παιδιά που μαγειρεύουν πριν πεινάσουν».

Σε κάθε περίπτωση όμως και πέρα από τον σχεδιασμό που θα πρέπει να γίνει, υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα και από τις δύο πλευρές και από τον Ερασιτέχνη δηλαδή και από τον κ. Σιόντη τα οποία σχετίζονται κατά κύριο λόγο με το εάν οι οφειλές της ΠΑΕ που οδηγείται σε εκκαθάριση θα ακολουθήσουν και αν ναι, από πότε τη νέα διοίκηση.

Ακόμη και στη συνάντηση που είχε γίνει μεταξύ των δύο πλευρών πριν την έναρξη της διαδικασίας των πλέι οφς, τα ερωτήματα αυτά σχετικά με το αν πρέπει υποχρεωτικά ή αν είναι καλό δυνητικά να εξυπηρετείται η ρύθμιση για την αποπληρωμή των οφειλών σε Δημόσιο και Ασφαλιστικά Ταμεία, ξεκάθαρη απάντηση δεν είχε δοθεί.

Η πλευρά του κ. Σιόντη υποστήριξε και εξακολουθεί να επισημαίνει πως ο δρόμος για τη σωτηρία του ΠΑΣ μελλοντικά περνά μόνο μέσα από τη διατήρηση της ρύθμισης, άρα την πληρωμή των δόσεων, ενώ η πλευρά του Ερασιτέχνη διά του νομικού της κ. Λαζάνη είχε εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν αυτό ισχύει καθώς υπάρχουν παραδείγματα άλλων ΠΑΕ που δεν ακολούθησαν το δρόμο αυτό και εν τέλει δικαιώθηκαν.