ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ – ΛΥΚΕΙΩΝ – Με e-mail στους γονείς οι έλεγχοι Α’ τετραμήνου

Με e-mail, μέσω του ΠΣ myschool, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας των  γονέων στις σχολικές μονάδες, θα σταλούν , το τρίτο δεκαήμερο του Γενάρη,   οι έλεγχοι επίδοσης (Α΄τετραμήνου) των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Το Α’ τετράμηνο, του τρέχοντος σχολικού έτους, λήγει την ερχόμενη Πέμπτη 20 Ιανουαρίου. Πέντε είναι τα κριτήρια, τα οποία οι καθηγητές θα πρέπει να συνεκτιμήσουν για να εκδώσουν τις βαθμολογίες του Α’ τετραμήνου.

Ειδικότερα για το Γυμνάσιο συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:

Πρώτον: Η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κ.λπ.,

Δεύτερον: Οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά,

Τρίτον: Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, και οι διαθεματικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές,

Τέταρτον: Οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),και ,

Πέμπτον: Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Από την άλλη για το Γενικό Λύκειο συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:

Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

Πρώτον: Τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,

Δεύτερον: Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,

Τρίτον: Την επίδοσή του στις τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),

Τέταρτον: Την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,

Πέμπτον: Τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες και στις ωριαίες.