ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ – 400.000 για ενιαία και ασφαλή ποδηλατική διαδρομή

Εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή το έργο της ενοποίησης και επέκτασης του παραλίμνιου ποδηλατόδρομου – Ενισχύεται το δίκτυο ποδηλατοδρόμων και των πεζών διαδρομών, ενώ σύμφωνα με την τεχνική μελέτη το έργο διαμορφώνεται σε τρία τμήματα

 

Ένα σημαντικό έργο που αναβαθμίζει το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής δημοπρατεί ο Δήμος Ιωαννιτών.

Πρόκειται για την δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, μία παρέμβαση που θα γίνει στο παραλίμνιο μέτωπο και θα δώσει στους πολίτες μία ολοκληρωμένη διαδρομή μήκους επτά χιλιομέτρων περίπου.

Μία διαδρομή που θα ξεκινά ουσιαστικά από την Πλατεία Μαβίλη και θα φτάνει ως τον παραλίμνιο πεζόδρομο στην περιοχή Ανατολής – Κατσικά.

Οι όροι δημοπράτησης του έργου με συνολικό προϋπολογισμό 400.000 ευρώ εγκρίθηκαν στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, το πρωί της Τρίτης.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της Επιτροπής και αντιδήμαρχος έργων Γιώργος Αρλέτος «η συγκεκριμένη παρέμβαση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αναβάθμιση της ποιότητας μετακίνησης των κατοίκων καθώς διαμορφώνεται μια ενιαία, ασφαλής και σύμφωνα με τις προδιαγραφές διαδρομή ποδηλάτου στο πλέον πολυσύχναστο και υψηλής επισκεψιμότητας σημείο της πόλης, όπως είναι αυτό της παραλιμνίου».

Υπογράμμισε ακόμη ότι με το έργο αυτό ενισχύεται το δίκτυο ποδηλατοδρόμων και των πεζών διαδρομών ενώ η συγκεκριμένη διαδρομή μπορεί να αποτελέσει πιλότο και για άλλες παρόμοιες.

Σύμφωνα με την τεχνική μελέτη το έργο διαμορφώνεται σε τρία διακριτά τμήματα:

-Τμήμα : Οδός Διονυσίου Φιλοσόφου

Στο εν λόγω τμήμα διαμορφώνεται επί της οδού ποδήλατη διαδρομή πλάτους 2,50μ για την αμφίδρομη κίνηση ποδηλάτου, σε συνέχεια του ήδη υφιστάμενου που χωροθετείται επί του πλακόστρωτου αυτής (στην πλευρά της λίμνης Παμβώτιδας).

Το ανάπτυγμα της διατομής συντίθεται από τα παρακάτω:

– Ποδήλατη διαδρομή διπλής κατεύθυνσης, πλάτους 2,50 μ., όπου η τελική στρώση θα είναι με έγχρωμο ασφαλτόμιγμα.

– Διαχωριστική νησίδα ασφαλείας πλάτους 0,70μ, ώστε να διασφαλίζεται η απομόνωση της ποδήλατης μετακίνησης από την μηχανοκίνητη που αναπτύσσεται στην οδό.

Σημειώνεται ότι οι διαδρομές είναι διαχωρισμένες μεταξύ τους, ώστε να μην δημιουργείται εμπλοκή μεταξύ πεζών και ποδηλάτων καθώς και μεταξύ των διάφορων δραστηριοτήτων που αναμένεται να αναπτυχθούν επί της διαδρομής.

-Τμήμα 2: Ακτή Μιαούλη

Στο εν λόγω τμήμα αναβαθμίζεται η γεωμετρία της υφιστάμενης ποδήλατης διαδρομής και διαμορφώνεται διαδρομή πλάτους 2,50μ, αντί του υφιστάμενου 1,50, για την αμφίδρομη κίνηση ποδηλάτου,

Το ανάπτυγμα της διατομής περιλαμβάνει ποδήλατη διαδρομή διπλής κατεύθυνσης, πλάτους 2,50 μ., όπου η τελική στρώση θα είναι με έγχρωμο ασφαλτόμιγμα.

-Τμήμα 3: Περιοχή Ιχθυολεκάνες

Στο εν λόγω τμήμα δημιουργείται ποδήλατη διαδρομή και διαμορφώνεται διαδρομή πλάτους 2,50μ, για την αμφίδρομη κίνηση ποδηλάτου.

Η διαδρομή θα είναι διπλής κατεύθυνσης και η τελική στρώση θα είναι με έγχρωμο ασφαλτόμιγμα.