Δύο χρόνια χαμένα για να βρουν τελικά συμβιβαστική λύση…

Το μισό τμήμα του επιχώματος των 500 μέτρων θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο που προκρίνει ο Δήμος και το άλλο μισό με τη μέθοδο που προκρίνει η Περιφέρεια Ηπείρου! Αν αυτό δε συνιστά πρωτοτυπία τι άλλο μπορεί να είναι;

Δύο χρόνια που πήγαν χαμένα, λόγω της στάσης που τήρησαν αντίστοιχα Δήμος και Περιφέρεια εμμένοντας στις θέσεις τους, είναι το αποτέλεσμα για το μεγάλο δακτύλιο της πόλης και το επίμαχο τμήμα του, στο οποίο τελικά βρέθηκε η λύση. Το είχε προαναγγείλει προ ημερών στην Περ. Επιτροπή ο Αλ. Καχριμάνης, συνδέοντας την τεχνική λύση που θα δοθεί, με την «συμπεριφορά» του εδάφους στο σεισμό της 8ης Μαρτίου, χωρίς να δώσει περαιτέρω πληροφορίες το έκανε όμως την Παρασκευή ο Θωμάς Μπέγκας, απαντώντας σε ερώτηση του ITV. Ο κ. Μπέγκας ανέφερε ότι βρέθηκε η ενδιάμεση λύση στη διαπραγμάτευση με την Περιφέρεια και τη Διαχειριστική Αρχή, η οποία προβλέπει πως σε ένα τμήμα του επιχώματος θα χρησιμοποιηθούν χαλικοπάσσαλοι ενώ στις δύο άκρες του τμήματος θα γίνει μία ελαφρά θεμελίωση. Το αποτέλεσμα αυτής της τεχνικής λύσης θα είναι ένα επιπλέον κόστος περίπου 2 εκ ευρώ – αντί 4 εκ όπως θα έφτανε εάν εφαρμοζόταν μόνον η χαλικοπασσάλωση σε όλο το τμήμα – με τα χρήματα να δίνονται όπως τόνισε ο κ. Μπέγκας από το ΕΣΠΑ επομένως, το έργο θα προχωρήσει και θα ολοκληρωθεί χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις, που ήδη πάντως είναι μεγάλες.