ΙΩΑΝΝΙΝΑ – ΚΑΚΑΒΙΑ – Πρόταση για διαχωριστικό στηθαίο στην Ιόνια

Ο δήμαρχος Ζίτσας Μιχ. Πλιάκος ζητά την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας του τμήματος – Ικανοποίηση στη ΒΙΠΕ για τις εξελίξεις με τον οδικό άξονα

 

Η δημοσίευση στο ΦΕΚ της κυβερνητικής απόφασης που αφορά στην κατασκευή του τμήματος της Ιόνιας οδού από τα Γιάννενα μέχρι την Κακαβιά, ένα μήνα μετά τις ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού και του υπ. Μεταφορών και Υποδομών από την ηπειρωτική πρωτεύουσα, αποτέλεσε μία ενθαρρυντική εξέλιξη για την ταχύτητα με την οποία μπορούν να προχωρήσουν οι διαδικασίες.

Άλλωστε, εδώ και 15 περίπου χρόνια, το τμήμα αυτό ήταν μονίμως χαμένο μεταξύ της ατελείωτης γραφειοκρατίας και της έλλειψης πολιτικής βούλησης, ωστόσο η δεύτερη τουλάχιστον φαίνεται, πως υπάρχει αυτή τη φορά και έχουν δημιουργηθεί βάσιμες προσδοκίες, ότι το έργο θα δημοπρατηθεί σύντομα. Ίσως βέβαια ο στόχος της δημοπράτησης εντός του 2022 να είναι αρκετά φιλόδοξος, όμως μπορεί να γίνει τουλάχιστον για το πρώτο τμήμα μέχρι το Καλπάκι, όπου οι μελέτες είναι ώριμες. Ο δήμαρχος Ζίτσας Μιχ. Πλιάκος αφού έκανε λόγο για μία θετική εξέλιξη, αναφορικά με τη δημοσίευση της απόφασης στο ΦΕΚ, πρόσθεσε, ότι το σύνολο των τοπικών φορέων της αυτοδιοίκησης και οι βουλευτές θα πρέπει να πιέσουν προς κάθε κατεύθυνση, ώστε τα όποια προβλήματα υπάρχουν να αντιμετωπιστούν γρήγορα και επίσης να βοηθήσουν σε υπηρεσιακό επίπεδο για την ταχύτερη ωρίμανση των μελετών. Πρότεινε δε, να ασκηθεί εκ νέου πίεση στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ώστε στις οριστικές μελέτες του οδικού άξονα να προβλεφθεί για λόγους οδικής ασφάλειας η κατασκευή ενός διαχωριστικού προστατευτικού στηθαίου στην οδό.

Την ικανοποίηση και των εγκατεστημένων επιχειρήσεων της ΒΙΠΕ για τις εξελίξεις με την Ιόνια οδό, εξέφρασε και ο πρόεδρος του Συνδέσμου της ΒΙΠΕ, Λευτ. Αραμπατζής.

«Θα μπορούσε να πει κάποιος, ότι δεν είναι αυτό που θέλαμε και είχε σχεδιαστεί αρχικά, όμως αυτό που πρέπει να κρατήσουμε, είναι, ότι υπάρχει πλέον η προοπτική της σύνδεσης με την Ιόνια και την Εγνατία. Κάθε ημέρα που περνά, χωρίς το τμήμα αυτό, χάνονται χρήματα από την περιοχή και αφαιρούνται ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για την τοπική οικονομία», ανέφερε.