Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, είχε, την Δευτέρα, η βουλευτής Ιωαννίνων, Μαρία Κεφάλα.
Η κα. Κεφάλα, στη συνάντησή της με τον κ. Μητσοτάκη, είχε την ευκαιρία να συζητήσει μαζί του, αναλυτικά τα ζητήματα που απασχολούν τα Ιωάννινα και την ευρύτερη περιοχή.
Η βουλευτής Ιωαννίνων, ενημέρωσε παράλληλα, τον Πρωθυπουργό για τις βασικές ανάγκες του τόπου μας.
Σε δήλωσή της σημειώνει χαρακτηριστικά: «Τον ενημέρωσα για τις βασικές ανάγκες και τις προτεραιότητες του τόπου μας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα υποδομών, ανάπτυξης, στήριξης της τοπικής οικονομίας, αλλά και στην καθημερινότητα των πολιτών. Παράλληλα, ανέδειξα την ανάγκη για συνέχιση και επιτάχυνση παρεμβάσεων που θα ενισχύσουν την προοπτική της περιοχής και θα δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες για τους νέους ανθρώπους».
Καταλήγοντας, η βουλευτής Ιωαννίνων, κα Κεφάλα, σημειώνει πως «η συνεργασία με την κυβέρνηση παραμένει σταθερή και ουσιαστική, με στόχο να προωθήσουμε λύσεις και έργα που έχουν πραγματικό αντίκτυπο για την κοινωνία και την ανάπτυξη των Ιωαννίνων».
Βασίλης Λούπας





