Σε εφαρμογή η απόφαση για απαγόρευση στάθμευσης των Ι.Χ. απέναντι από την Περιφέρεια, όπου πλέον θα σταθμεύουν μόνο δίκυκλα
Αλλαγή δεδομένων και στο κυκλοφοριακό φέρνουν τα έργα που γίνονται στο κέντρο των Ιωαννίνων.
Μια από τις αλλαγές αυτές, έρχεται σε εφαρμογή της απόφασης που είχε ληφθεί πριν από ενάμιση περίπου χρόνο και η οποία ήταν σε συνδυασμό με την επέκταση των πεζοδρομίων στην οδό Πυρσινέλλα, όπου καταργήθηκε και ο χώρος στάθμευσης δικύκλων, η Τροχαία Ιωαννίνων πρότεινε και το αίτημα είχε γίνει αποδεκτό και πλέον εφαρμόζεται, όπως ο χώρος μετά το Δικαστικό και μέχρι το ύψος της Όασης, να είναι χώρος στάθμευσης αποκλειστικά για δίκυκλα.
Έτσι και σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ioannina TV, τις τελευταίες ημέρες εντοπίζονται δεκάδες βεβαιώσεις παραβάσεων για παράνομη στάθμευση από την Τροχαία Ιωαννίνων στα παρμπρίζ των Ι.Χ που σταθμεύουν απέναντι από το διοικητήριο της Περιφέρειας στην κεντρική πλατεία.
Ήδη οι πινακίδες τοποθετήθηκαν πριν από λίγες ημέρες, αλλά επειδή η δύναμη της συνήθειας είναι εξαιρετικά μεγάλη και επειδή είναι μικρό το ποσοστό αυτών που ελέγχουν τις πινακίδες καθημερινά, το αποτέλεσμα στην πράξη είναι να βεβαιώνονται καθημερινά πολλές παραβάσεις για παράνομη στάθμευση οχημάτων.
Με την απόφαση αυτή βέβαια αφαιρείται ένας ακόμη αριθμός διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης για Ι.Χ στο κέντρο της πόλης, σε ένα σημείο όμως, που υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα έπρεπε καν να επιτρέπεται η στάθμευση, εδώ και χρόνια.
Τα κυκλικά δρομολόγια του ΚΤΕΛ
Εν τω μεταξύ, στα μέσα του Οκτωβρίου θα ξεκινήσουν, πιθανότατα, τα κυκλικά δρομολόγια με mini bus του Αστικού ΚΤΕΛ, που θα είναι δωρεάν για τους πολίτες, σε μία προσπάθεια ενίσχυσης της μετακίνησης χωρίς Ι.Χ προς το κέντρο της πόλης.
Η απόφαση που έλαβε πριν από λίγες ημέρες ο Δ. Ιωαννιτών για τα δωρεάν δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα, τουλάχιστον για το διάστημα που εκτελούνται τα έργα στο κέντρο, δεν είναι ακόμη έτοιμη προς εφαρμογή, κάτι που όπως εξήγησε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, Στέφανος Μουστακλής θα γίνει εντός των επόμενων ημερών. Ο σχεδιασμός προβλέπει δύο σημεία αφετηρίας και τερματισμού αντίστοιχα στην ανατολική και τη δυτική πλευρά της πόλης από Κεν. Μεσαρέ και Βορ. Ηπείρου, με το αναλυτικό πρόγραμμα και την πορεία που θα ακολουθούν τα λεωφορεία να ανακοινώνεται σε λίγες ημέρες.
«Είναι ένα στοίχημα και για τον Δήμο και για εμάς στην κοινή προσπάθεια για να μειώσουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη. Οι πολίτες θα ενημερωθούν σύντομα για τη διαδικασία, και τη διαδρομή των λεωφορείων, τα οποία θα σταματούν οπουδήποτε και όχι μόνο στις στάσεις για να μεταφέρουν από και προς το κέντρο τους πολίτες. Ελπίζουμε να το αγκαλιάσει η πόλη και αφού δούμε στην πράξη πως θα λειτουργεί, θα είμαστε σε θέση να πούμε εάν θα διατηρηθεί και με ποιον τρόπο», ανέφερε ο κ. Μουστακλής.
Ωστόσο, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ διευκρίνισε, ότι η δωρεάν παροχή προς τους πολίτες είναι μία προσφορά των μετόχων της εταιρείας προς την πόλη, τους οποίους και ευχαρίστησε δημοσίως.
«Είναι μία προσπάθεια την οποία θα κληθούν να επωμιστούν οι μέτοχοι από την τσέπη τους, σε μία περίοδο μάλιστα με μεγάλες αυξήσεις εξόδων και ανατιμήσεις. Ήταν μία τολμηρή απόφαση των μετόχων, που κλήθηκε να υλοποιήσει το Δ.Σ της εταιρείας, βάζοντας στην άκρη το όποιο κέρδος και αναλαμβάνοντας και την κάλυψη του κόστους», κατέληξε ο κ. Μουστακλής.