Μέσω του Προγράμματος Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για τη πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης
Ο Δήμος Ιωαννιτών ενημερώνει ότι η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων συμμετοχής – δηλώσεων στο Πρόγραμμα «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης 2024-2025», ξεκίνησε από την Πέμπτη 11 Ιουλίου έως και την Πέμπτη 1 Αυγούστου.
Ο Δήμος Ιωαννιτών, όπως ανέφερε και η αρμόδια αντιδήμαρχος, Σοφία Μαρκούλα, σε δηλώσεις της, καλεί όσους επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στους Δημοτικούς Παιδικούς & Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, στα ΚΔΑΠ & στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ) του Δήμου Ιωαννιτών να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο νέο πρόγραμμα έως και την Πέμπτη 1 Αυγούστου και ώρα 23:59 με βάση το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ του/της εκάστοτε Αιτούντα / Αιτούσας, ως ακολούθως:
• 11/07/2024 – 14/07/2024 για τα ΑΦΜ που λήγουν σε 0,1,2.
• 15/07/2024 – 17/07/2024 για τα ΑΦΜ που λήγουν σε 3,4,5.
• 18/07/2024 – 20/07/2024 για τα ΑΦΜ που λήγουν σε 6,7,8,9.
• 21/07/2024 – 01/08/2024 για όλα τα ΑΦΜ
Δικαίωμα υποβολής αίτησης, έχει ο νόμιμος εκπρόσωπος του παιδιού ή ατόμου με αναπηρία που είναι:
α) Γονέας παιδιού βρεφικής, προσχολικής, σχολικής ηλικίας, εφήβου και ατόμου με αναπηρία,
β) Άτομο, το οποίο έχει με δικαστική απόφαση την επιμέλεια του παιδιού,
γ) Άτομο, το οποίο έχει οριστεί δικαστικός συμπαραστάτης ή ασκεί επιμέλεια του συμπαραστατούμενου με δικαστική απόφαση, ή είναι ανάδοχος γονέας με ενεργή αναδοχή στο Εθνικό Μητρώο Εγκεκριμένων Αναδοχών.
Επισημαίνεται ότι, σε περίπτωση επιμέλειας ή συνεπιμέλειας, την αίτηση υποβάλει μόνο το άτομο, στο οποίο έχει παραχωρηθεί η επιμέλεια με δικαστική απόφαση ή ένα εκ των ατόμων που έχουν τη συνεπιμέλεια.
Για όλους τους αιτούντες απαιτούνται τα εξής Δικαιολογητικά Συμμετοχής:
1. Εκκαθάριση φορολογική δήλωση έτους 2023.
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή οποιοδήποτε άλλο ισοδύναμο έγγραφο, τρέχοντος έτους.
3. Πιστοποιητικό/ά αναπηρίας (όπου υπάρχει ΑμεΑ- αιτούντες, έτερο μέλος, παιδί).
4. ΑΜΚΑ των παιδιών /ΑμεΑ για τα οποία θα υποβληθεί αίτηση.
Τα ειδικά έγγραφα που απαιτούνται να υποβληθούν/ επισυναφθούν ανά κατηγορία αιτούντα αναγράφονται αναλυτικά στην πρόσκληση.
Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά, επισυνάπτοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται ανά περίπτωση (αναφέρονται στην πρόσκληση, στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr)), τα οποία θα αναρτώνται ηλεκτρονικά (upload) σε μορφή pdf.
Κάθε ενδιαφερόμενο άτομο για να συμμετάσχει, θα πρέπει να διαθέτει προσωπικούς κωδικούς (taxisnet), να συμπληρώσει και να υποβάλει μόνο ηλεκτρονικά την «Αίτηση Συμμετοχής», στην εφαρμογή που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (www.eetaa.gr).
Προσοχή: Εάν ο αιτών είναι έγγαμος ή έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, απαιτείται επίσης και η συναίνεση του ετέρου μέλους, για την άντληση και των δικών του οικονομικών στοιχείων, προκειμένου για τον υπολογισμό του συνολικού οικογενειακού εισοδήματος. Η συναίνεση του ετέρου μέλους γίνεται μέσω της ίδιας εφαρμογής, με τη χρήση των δικών του κωδικών taxisnet.
Προσωρινοί Πίνακες Αποτελεσμάτων: 06/08/2024
Υποβολή Ενστάσεων: 07/08/2024 – 09/08/2024
Οριστικοί Πίνακες Αποτελεσμάτων: 14/08/2024
Οι αιτούντες θα μπορούν να δουν το οριστικό αποτέλεσμα της αίτησής τους στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ: www.eetaa.gr, στις 14/8/2024. Για την εξυπηρέτηση των Αιτούντων θα λειτουργούν τηλεφωνικά κέντρα: Αθήνα: 210-5214600 & 213-1320600, Λάρισα: 2410-579620, Θεσσαλονίκη: 2310-544714 καθώς και στο Email: helpdesk@eetaa.gr