Ούτε οι πινακίδες σήμανσης που έχουν τοποθετηθεί από το κέντρο της πόλης ως και την παραλίμνια περιοχή, ούτε η λειτουργία των χώρων στάθμευσης δημοτικών και ιδιωτικών αντίστοιχα, παίζουν κάποιο ρόλο ώστε οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων να αποβιβάζουν και να επιβιβάζουν τους επιβάτες χωρίς να προκαλούν κυκλοφοριακό χάος.
Η όποια προσπάθεια έγινε τα τελευταία χρόνια για τον καθορισμό θέσεων επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών των λεωφορείων στο κέντρο της πόλης και για ολιγόλεπτη στάθμευση μπροστά στο Ρολόι και στην παραλίμνια περιοχή καταστρατηγήθηκε στην πράξη για τρεις λόγους.
Ο πρώτος είναι η αδιαφορία των οδηγών των τουριστικών λεωφορείων για το χάος που μπορεί να προκληθεί, ο δεύτερος είναι η πλήρης απουσία ελέγχου είτε από τη Δημ. Αστυνομία είτε από την Τροχαία που περιστασιακά μόνο στο πλαίσιο περιπολιών ή κατόπιν καταγγελίας μπορεί να βρεθούν στα επίμαχα σημεία και ο τρίτος η «κατάληψη» των θέσεων επιβίβασης – αποβίβασης από Ι.Χ.
Τα τουριστικά γραφεία που πραγματοποιούν εκδρομές προς την πόλη των Ιωαννίνων φέρεται να έχουν συνάψει και οικονομικές συμφωνίες με καταστήματα στην περιοχή, κάτι που συνηθίζεται γενικότερα και όχι μόνο στην πόλη, αδιαφορώντας όμως για το αν η διαδικασία της επιβίβασης ή αποβίβασης των επιβατών κοντά στα καταστήματα, προκαλεί μικρό ή μεγαλύτερο κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Ένα λεωφορείο με 50 επιβάτες το πρωί της Κυριακής σταμάτησε στη μέση της κεντρικής οδού μπροστά από τις καφετέριες, όπου υπάρχει μία λωρίδα σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας για να αποβιβάσει τους επιβάτες.