Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και τα ταξί της πόλης, με τον στόλο τους να ανανεώνεται σταδιακά
Σε μια νέα εποχή μπαίνει και ο κλάδος των ταξί των Ιωαννίνων, με τους ιδιοκτήτες να προχωρούν σε σταδιακό εκσυγχρονισμό των οχημάτων τους.
Ήδη τα τελευταία δύο χρόνια με την ανανέωση του στόλου των οχημάτων έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν αρκετά υβριδικά ταξί, που κινούνται και με ηλεκτρική ενέργεια αλλά και με καύσιμο. Όμως αίσθηση προκαλεί πλέον το γεγονός πως εδώ και λίγες ημέρες όμως, έκανε την εμφάνισή του και κυκλοφορεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ταξί στα Γιάννενα, ανοίγοντας ένα νέο δρόμο και στην ηλεκτροκίνηση αλλά και συνολικά στις φιλοπεριβαλλοντικές μετακινήσεις.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ταξί των Ιωαννίνων ανήκει στον Ιωάννη Μπασούνα που βρέθηκε την Πέμπτη στις νέες εγκαταστάσεις του Ραδιοταξί Ιωαννίνων στην περιοχή των Αμπελοκήπων όπου μαζί με τον πρόεδρο του Ραδιοταξί Χρ. Παπαγεωργίου μίλησαν για την νέα εποχή της αυτοκίνησης και της εξυπηρέτησης των πελατών με τα ηλεκτρικά ταξί.
Η επιδότηση που δίνει το κράτος για την προμήθεια ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι ένα σημαντικό κίνητρο όπως ανέφερε ο κ. Μπασούνας, αν και η διαδικασία προβλέπει την αγορά του οχήματος από τον ενδιαφερόμενο πρώτα και στη συνέχεια την καταβολή της επιδότησης. «Σίγουρα, η επιδότηση είναι ένα κίνητρο για τον καθένα και ευελπιστώ ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι συνάδελφοι στο δρόμο που άνοιξα», τόνισε αρχικά.
Όμως, όπως σημείωσαν τόσο ο ιδιοκτήτης του οχήματος όσο και ο κ. Παπαγεωργίου, το σημαντικό είναι για να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στην ηλεκτροκίνηση, να εγκατασταθούν το συντομότερο, φορτιστές οχημάτων στις πιάτσες των ταξί.
«Η πόλη μας είναι μία από τις 100 πόλεις της Ευρώπης που είναι στη λίστα των κλιματικά ουδέτερων πόλεων. Θέλουμε κι εμείς να βοηθήσουμε αυτήν την προσπάθεια και η ηλεκτροκίνηση είναι ένας τέτοιος τρόπος. Αλλάζει σταδιακά ο στόλος των ταξί στην πόλη μας και με υβριδικά και με ηλεκτρικά οχήματα, όμως θα πρέπει να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές στις πιάτσες», ανέφερε ο κ. Παπαγεωργίου.
«Ένας αποτρεπτικός παράγοντας για τους συναδέλφους να προχωρήσουν στην αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι η έλλειψη σταθμών φόρτισης σε δημόσιους χώρους. Η συγκεκριμένη επιλογή είναι πολύ καλή αλλά για κάποιον που είναι μόνος του στο τιμόνι και όχι για ένα όχημα που έχει δύο οδηγούς, γιατί με την έλλειψη φορτιστών, δεν επαρκεί η αυτονομία», πρόσθεσε ο κ. Μπασούνας.
Σημαντικές αλλαγές
και στο Ραδιοταξί
Την ίδια στιγμή και εκτός από το στόλο των οχημάτων ταξί που ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται, το ίδιο συμβαίνει και με το Ραδιοταξί Ιωαννίνων, ένα από τα μεγαλύτερα στη χώρα, με περισσότερα από 450 μέλη που εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.
Έχοντας μεταφερθεί από τις παλιές εγκαταστάσεις σε ένα νέο, σύγχρονο κτίριο στους Αμπελόκηπους, το Ραδιοταξί όπως ανέφερε ο κ. Παπαγεωργίου έχει εκσυγχρονίσει όλα τα συστήματα εξυπηρέτησης των πελατών με την εφαρμογή τηλεματικής και τη δυνατότητα κλήσης και μέσω ψηφιακών εφαρμογών.
«Συμπληρώνοντας πλέον 40 χρόνια λειτουργίας έχουμε κάνει σταθερά βήματα ανάπτυξης και προόδου με κύριο γνώμονα την ποιοτική, ασφαλή και γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Το τηλεφωνικό μας κέντρο έχει γίνει πλέον κόμβος και μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και άλλες πόλεις σε όλη τη χώρα και όχι μόνο στα Γιάννενα, όπως κάνουμε με την Άρτα και με κάποιες νησιωτικές περιοχές, ενώ δίνουμε τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει πλήρη εικόνα της κίνησης του οχήματος, της ταυτότητας του οδηγού και άλλων στοιχείων που έχει καλέσει μέχρι να φτάσει σε αυτόν», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παπαγεωργίου.