Επικοινωνιακή εκστρατεία απολύτως επικεντρωμένη στο προφίλ του πρωθυπουργού έθεσε σε κίνηση το Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να ανασχεθούν οι αρνητικές τάσεις στη δημοτικότητά του Κυριάκου Μητσοτάκη οι οποίες καταγράφονται για πρώτη φορά μετά την ανάδειξή του στον πρωθυπουργικό θώκο.
Το εγχείρημα του Μεγάρου Μαξίμου παίρνει, μάλιστα, τη μορφή «επικοινωνιακής καταιγίδας» με κύριο στόχο να διατηρηθεί το μομέντουμ των εξαγγελιών της ΔΕΘ αλλά και να οικοδομηθεί ένα πιο ανθρώπινο και προσιτό προφίλ για τον πρωθυπουργό. Σχεδόν ταυτόχρονα οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου οργάνωσαν ζωντανή παρέμβαση του πρωθυπουργού σε τοπικό ραδιόφωνο της κεντρικής Ελλάδας με κύριο στόχο την αναπαραγωγή εξαγγελιών και δηλώσεων από τη ΔΕΘ. Και παράλληλα, μετά από αρκετούς μήνες αρχίζει να επανεμφανίζεται, και να αξιοποιείται επικοινωνιακά αρθρογραφία η οποία φιλοδοξεί να αναδείξει τις πολιτικές αρετές του πρωθυπουργού.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της άτυπης προεκλογικής καμπάνιας που αναμένεται να έχει ανάλογη συνέχεια εντοπίζεται, πάντως, στο ότι είναι απόλυτα προσανατολισμένη προς τον πρωθυπουργό και τις ιδιότητές του κατά τα πρότυπα της «αμερικανικής σχολής» της πολιτικής επικοινωνίας η οποία αναδεικνύει προσωπικά χαρακτηριστικά των πολιτικών μέσα από «αυθόρμητες» καθημερινές στιγμές. Στόχος είναι να αναδειχθεί ή να διατηρηθεί το προφίλ του ηγέτη που είναι «ανθρώπινος», «προσιτός» και «αγαπητός». Όχι από την ελίτ αλλά από τους καθημερινούς ανθρώπους και ιδίως τους πολύ νέους και τους ηλικιωμένους τόσο στο κέντρο, όσο και στην περιφέρεια.