Με τους «στρατηγικούς κακοπληρωτές» των λογαριασμών ύδρευσης τα έβαλε ο Νικ. Εξάρχου – 700.000 ευρώ οι οφειλές
Οι συνεχείς παρεμβάσεις του τμήματος ύδρευσης του δήμου Κόνιτσας σε όλη την έκταση του δήμου, τόσο στην πόλη, όσο και στις Τοπικές Κοινότητες που τα προηγούμενα χρόνια αντιμετώπιζαν μεγάλα προβλήματα, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της έντασης αυτών το φετινό καλοκαίρι. Αυτό υποστηρίζει ο δήμαρχος Κόνιτσας Νίκος Εξάρχου, που στάθηκε σε μία σειρά τεχνικών παρεμβάσεων σε πολλές Τοπικές Κοινότητες, με νέες γεωτρήσεις και υδρομαστεύσεις, αλλά και με αντικαταστάσεις αντλιών, όπου απαιτήθηκε, με τον δήμο να επιβαρύνεται με ένα τεράστιο κόστος για τα δικά του οικονομικά δεδομένα.
Τις τελευταίες ημέρες σημειώθηκαν ωστόσο διακοπές υδροδότησης εντός της πόλης της Κόνιτσας, τις απογευματινές και βραδινές ώρες, προκαλώντας ιδιαίτερα προβλήματα στους επαγγελματίες, με τον κ. Εξάρχου, να παραδέχεται, ότι πράγματι υπήρξε το πρόβλημα και πως από σήμερα (σ.σ χθες) θα έχει αποκατασταθεί, ώστε να μην προκύψει εκ νέου. Κάλεσε ωστόσο τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα φειδωλοί, αυτήν την περίοδο με τη χρήση του πόσιμου νερού, κυρίως απέναντι σε εκείνους τους συμπολίτες που για διάφορους λόγους αντιμετωπίζουν προβλήματα με την υδροδότηση στα σπίτια ή στα καταστήματά τους. Απαντώντας επίσης σε όσους επικρίνουν τη δημοτική αρχή, γιατί δεν προχωρά ένα βήμα πιο μακριά, επιβάλλοντας τις προβλεπόμενες κυρώσεις σε εκείνους που διαπιστώνει, ότι σπαταλούν το πόσιμο νερό για άλλες χρήσεις, είπε, πως θα έπρεπε ίσως να εντοπιστούν οι οφειλέτες των λογαριασμών ύδρευσης του δήμου και νε βεβαιωθούν στην Εφορία οι οφειλές αυτές.
«Ίσως και μεταξύ εκείνων που διαμαρτύρονται ή επικρίνουν τη δημοτική αρχή να είναι και κάποιοι από τους οφειλέτες των λογαριασμών ύδρευσης προς τον δήμο Κόνιτσας. Υπάρχουν ανεξόφλητοι λογαριασμοί ύψους 700.000 ευρώ και κανείς δε μιλά γι’ αυτό, αλλά όλοι θεωρούν ότι έχουν μόνο δικαιώματα και όχι υποχρεώσεις. Στη θητεία μας αντικαταστήσαμε εντός της Κόνιτσας πολλά χιλιόμετρα του παλαιού δικτύου ύδρευσης, ακόμη και τμήματα του δικτύου που παραλήφθηκε το 2017, όμως κανείς δε μας είπε γιατί υπήρξε πρόβλημα σε αυτό. Υπάρχει και η ατομική ευθύνη των πολιτών, για την οποία δε μιλά κανείς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μία… κάποια λύση με το τραπεζικό κατάστημα
Στο μεταξύ, οι πιέσεις προς τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς για να παραμείνει σε λειτουργία το υποκατάστημα της Πειραιώς στην Κόνιτσα έπιασαν τόπο και αποφεύχθηκε το οριστικό λουκέτο στο υποκατάστημα. ΗΗ λύση που βρέθηκε για την λειτουργία του υποκαταστήματος για δύο ημέρες την εβδομάδα, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα σίγουρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση και αυτή που όλοι επιζητούσαν, είναι όμως μία λύση στο μέτρο του εφικτού, ανέφερε ο κ. Εξάρχου.
«Σαφώς, προσδοκούσαμε να λειτουργεί σε καθημερινή βάση για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι του δήμου μας και της ευρύτερης περιοχής.
Από την πρώτη ημέρα που πληροφορηθήκαμε την πρόθεση της διοίκησης της Τράπεζας για την αναστολή λειτουργίας του τοπικού υποκαταστήματος, κινητοποιηθήκαμε και ενεργήσαμε με σοβαρότητα, συναισθανόμενοι ότι το ενδεχόμενο υλοποίησης της ανωτέρω πρόθεσης, θα αποτελούσε βαρύ πλήγμα για τον τόπο μας, καθώς το συγκεκριμένο υποκατάστημα αποτελεί το μοναδικό εναπομείναν σε ολόκληρο τον δήμο.
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όλους εκείνους που βοήθησαν σ΄ αυτή τη θετική εξέλιξη. Κυρίως θερμές ευχαριστίες προς τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Κωνσταντίνο Τασούλα, τους Βουλευτές Ιωαννίνων, τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, τον Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής & Κονίτσης, τον Σύλλογο Εργαζομένων της Τράπεζας Πειραιώς, τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και την συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών για τη συνεργασία και τη σύμπνοια», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Κόνιτσας.