Το θέμα της προόδου της μελέτης για τη βελτίωση του τμήματος της επαρχιακής οδού από τα Πηγάδια μέχρι τη γέφυρα της Πλάκας, σχολιάσθηκε στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από σχετική ενημέρωση του Περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη.
Ειδικότερα, η αναφορά του κ. Καχριμάνη ήταν πως η εκπόνηση των μελετών, βρίσκεται στο τελικό στάδιο, και πως μία αρχική προεκτίμηση για το κόστος των παρεμβάσεων, θα φτάνει τα 15 εκ. ευρώ, με την περιφέρεια Ηπείρου να υπολογίζει σε ένα ποσό 6,3 εκ. ευρώ που έχει δεσμευτεί από το υπ. Υποδομών και να αναζητά τα υπόλοιπα χρήματα.
Επίσης, ο κ. Καχριμάνης ανέφερε, ότι η μελέτη για το τμήμα αυτό δεν προτείνει τη διάνοιξη κάποιας σήραγγας, αλλά παρεμβάσεις και τεχνικές κατασκευές επί του υφιστάμενου οδικού δικτύου. Θα ακολουθήσει η εκπόνηση της μελέτης είπε, για το τμήμα από τη γέφυρα Πλάκας μέχρι τα Πράμαντα.
Η συγκεκριμένη ενημέρωση προκάλεσε προβληματισμό στον δήμο Βορ. Τζουμέρκων, με τον δήμαρχο Γ. Σεντελέ, να μιλά χθες στο Ioannina TV. Ο Δήμαρχος, αφού επισήμανε πως η τοπική κοινωνία έχει διατυπώσει εδώ και χρόνια το αίτημά της για συνολική βελτίωση του οδικού άξονα που οδηγεί από τα Πηγάδια στα Πράμαντα, εξέφρασε τον προβληματισμό του για το υψηλό κόστος των παρεμβάσεων, εάν το τελικό κόστος ανταποκρίνεται σε αυτό που ανέφερε ο κ. Καχριμάνης.
Μάλιστα υπενθύμισε πως και στο παρελθόν, ο δήμος Βορ. Τζουμέρκων είχε ζητήσει να μπει σε προτεραιότητα το τμήμα από τη γέφυρα Πλάκας μέχρι τα Πράμαντα, μήκους 17 χιλιομέτρων, στο οποίο είναι πιο εύκολες οι τεχνικές παρεμβάσεις βελτίωσης.
«Δεν είναι θέμα μεμψιμοιρίας, αλλά ανησυχίας και προβληματισμού, ειδικά σε σχέση με το εκτιμώμενο κόστος. Είναι ένα μεγάλο κόστος που αφήνει ερωτήματα, ειδικά αν ισχύει, ότι δεν προβλέπεται και η κατασκευή κάποιας σήραγγας, επομένως θα πρέπει να περιμένουμε, για να δούμε τις λεπτομέρειες της μελέτης και ποιες ακριβώς παρεμβάσεις προτείνει. Αναμφισβήτητα, αυτό που επιθυμούμε, είναι να βελτιωθεί όλος ο οδικός άξονας πρόσβασης προς τα Τζουμέρκα, όμως θέταμε πάντα ως πρώτη προτεραιότητα το Πλάκα – Πράμαντα και όχι το Πηγάδια – Πλάκα, ούτε καν την κατασκευή της νέας γέφυρας, με την έννοια πως ακόμη και η μεταλλική γέφυρα δε μας προκάλεσε κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα μέχρι σήμερα. Θα μπορούσαν όμως τα χρήματα που δόθηκαν για την κατασκευή της νέας γέφυρας να δοθούν για τη βελτίωση του οδικού άξονα από την Πλάκα μέχρι τα Πράμαντα, για το οποίο επισημαίναμε, ότι μπορεί να κατασκευαστεί πιο εύκολα, λόγω των περιθωρίων που δίνει η υφιστάμενη χάραξη», ανέφερε ο κ. Σεντελές, περιμένοντας πάντως, όπως ανέφερε και την ολοκλήρωση και παρουσίαση της μελέτης.