ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ – Επιτακτική η ανάγκη ενίσχυσης του brand name «Ιoannina»

Επιστολή προς τον Δήμαρχο Ιωαννίνων, Μωυσή Ελισάφ και τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου, απέστειλε η Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων, ζητώντας ουσιαστικά την ενίσχυση του brand name «Ioannina», μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, αναφορικά με τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά.

Στην ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων αναφέρεται αρχικά: «Η ολοκλήρωση αυτού του δρόμου, αλλά και των υπολοίπων τμημάτων του Παραδριατικού άξονα στα δυτικά Βαλκάνια (Αλβανία — Μαυροβούνιο), θα έχει σαν αποτέλεσμα την δίοδο μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, με Ευρωπαίους πολίτες που θα έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα. Η έξοδος αυτών των επισκεπτών από τον νέο αυτοκινητόδρομο στον κόμβο των Ιωαννίνων και η επίσκεψή τους στην ευρύτερη περιοχή μας είτε κατά την είσοδο τους στην χώρα μας, είτε κατά την επιστροφή τους στην πατρίδα τους, θα πραγματοποιείται εφ’ όσον το όνομα, – Brand Name «Ιoannina» θα είναι γνωστό σε αυτούς».

Στη συνέχεια οι ξενοδόχοι επισημαίνουν πως «από τις 09/11/2020 με αριθμό πρωτ. 008/2020 καταθέσαμε σε εσάς και ενημερώσαμε και τις παρατάξεις των κ.Μπέγκα, της κα.Καλογιάννης και του κ.Μπαρτζώκα για τις προτάσεις μας (που προκύψανε μέσα από πολυσυμμετοχική διαδικασία), που αναφέρονται στην ένταξη του Κάστρου και της Νήσου των Ιωαννίνων στα Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς της lJNESCO, αλλά και στην δημιουργία του Μουσείου της Πόλεως των Ιωαννίνων.  Τονίσαμε επίσης σε όλους ότι οι παραπάνω προτάσεις μας δεν θα έχουν καμία οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο Ιωαννιτών αλλά μπορούν να υλοποιηθούν με την οικονομική συμβολή των επιχειρήσεων της περιοχής μας, στο πλαίσιο της «Κοινωνικής τους Εταιρικής Ευθύνης». Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε πάρει καμία απάντηση, παρότι έχουν παρέλθει πάνω από 12 μήνες από την κατάθεση του αιτήματός μας».

Και καταλήγοντας αναφέρουν: «Κύριε Δήμαρχε, σήμερα υπάρχει επιτακτική ανάγκη υλοποίησης των παραπάνω προτάσεών μας, διότι αναφέρονται στην δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδιασμού για να ενισχυθεί το Brand Name «Ioannina» και να προκύψουν τα μέγιστα οφέλη από τον νέο αυτοκινητόδρομο, τόσο για την πόλη των Ιωαννίνων, όσο και για την ευρύτερη περιοχή. Επιπροσθέτως, ενημερωθήκαμε από τα ΜΜΕ ότι πάρθηκε η απόφαση της αύξησης των Ανταποδοτικών Δημοτικών Τελών κατά 30% το 2022, σε σχέση με το 2021, όπου θεωρούμαστε πληγείσες επιχειρήσεις.

Η απόφαση αυτή ήταν μία δυσάρεστη έκπληξη για το σύνολο των Μελών μας που δραστηριοποιούνται στα όρια του Δήμου Ιωαννιτών, καθώς κατά την άποψη μας δεν έχουν εκλείψει οι λόγοι να μην θεωρούμαστε ακόμα πληγείσες επιχειρήσεις.

Μπορεί το β΄ εξάμηνο του 2021 να υπήρξαν ικανοποιητικές πληρότητες που σε καμία περίπτωση δεν προσέγγισαν το ποσοστό του 70%, οι επιχειρήσεις μας όμως έχουν τα τελευταία δύο χρόνια συσσωρευμένες ζημιές και θα χρειαστούν ακόμα μεγάλο χρονικό διάστημα για να καταφέρουν να ορθοποδήσουν. Μπορεί να οδηγηθήκατε σε αυτή την απόφαση, γιατί το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρξε ταμειακό  έλλειμμα από επιχειρήσεις και νοικοκυριά που αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, με μία τέτοια απόφαση όμως, ενώ ακόμα η υγειονομική και οικονομική κρίση δεν έχει ακόμα τελειώσει, μας οδηγεί αναπόφευκτα να γίνουμε και εμείς αργά ή γρήγορα στρατηγικοί κακοπληρωτές».