ΙΩΑΝΝΙΝΑ – Στην εποχή των νέων τεχνολογιών το Αστικό ΚΤΕΛ

Πλέον παρέχεται η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου από τους αυτόματους πωλητές, αλλά και η πληρωμή με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εντός του λεωφορείου – Το «ναι» του υπ. Μεταφορών στην αύξηση κομίστρων στα ΚΤΕΛ, οδήγησε σε αύξηση του εισιτηρίου στα Γιάννενα, κατά 0,10 ευρώ

Με αλλαγή στην τιμή του εισιτηρίου και αύξηση κατά 0,10 ευρώ, υποδέχθηκε το νέο έτος το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.
Η αύξηση αφορά το εισιτήριο σε όλα τα δρομολόγια των Αστικών Συγκοινωνιών Ιωαννίνων, γεγονός που αποτελεί συνέχεια της απόφασης του υπουργείου Μεταφορών να εγκρίνει την πρώτη αύξηση στα κόμιστρα των αστικών και υπεραστικών δρομολογίων μετά από 14 χρόνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ioannina TV, η τελευταία αύξηση που είχε δοθεί στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της χώρας αναφέρεται στο μακρινό 2010 και έκτοτε όπως ανέφερε σε δηλώσεις του και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Στέφανος Μουστακλής, οι μέτοχοι της εταιρείας κλήθηκαν να απορροφήσουν όχι μόνον τους κραδασμούς, αλλά και τις οικονομικές επιπτώσεις από την πολύχρονη οικονομική κρίση και μετέπειτα από την πανδημία, χωρίς τα δρομολόγια να διακοπούν ούτε για μία ημέρα.
Παράλληλα με την, αμελητέα όπως τη χαρακτήρισε, αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου με το φοιτητικό να πηγαίνει πλέον από τα 0,60 στα 0,70 ευρώ και αντίστοιχα να αυξάνει η τιμή κατά 0,10 ευρώ και στα υπόλοιπα δρομολόγια, το Αστικό ΚΤΕΛ περνά στην εποχή των νέων τεχνολογιών.
Το επιβατικό κοινό έχει τη δυνατότητα της αγοράς εισιτηρίου από τους αυτόματους πωλητές, τη δυνατότητα πληρωμής με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εντός του λεωφορείου όπως και τη δυνατότητα αγοράς της μηνιαίας κάρτας που προσφέρει πολλές δυνατότητες.
Ο κ. Μουστακλής ρωτήθηκε πάντως και για τις αντιδράσεις από το επιβατικό κοινό που εκδηλώθηκαν κυρίως τις πρώτες ημέρες από εκπροσώπους του φοιτητικού κινήματος, λέγοντας πως οποιοσδήποτε μπορεί να αντιδράσει σε οτιδήποτε, αλλά κανείς δεν παραβλέπει πως το εισιτήριο αυξήθηκε για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια.
«Αν υπάρχει άλλος επαγγελματικός κλάδος που υπάρχει κάτι ανάλογο, καλό θα ήταν να μας το πουν. Η τελευταία αύξηση που δόθηκε στα εισιτήρια ήταν όταν οι σημερινοί φοιτητές ήταν στο Νηπιαγωγείο. Απορροφήσαμε ως εταιρεία και ως μέτοχοι όλα τα επιπλέον κόστη των ετών της κρίσης και της πανδημίας, τις αυξήσεις στην τιμή του πετρελαίου και ερχόμαστε σήμερα να εισπράξουμε ένα αντίτιμο που υπολείπεται κατά πολύ, όλων εκείνων που έχουμε δώσει τα προηγούμενα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για την ακύρωση της επιδότησης
Παράλληλα και όπως ανέφερε στις δηλώσεις του ο κ. Μουστακλής, δεν έκρυψε την έκπληξη του κλάδου συνολικά σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων για την πρόσφατη απόφαση της Αποκεντρωμένης που ακύρωσε την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, που αφορά στην επιδότηση του εισιτηρίου για τους δημότες των Ιωαννίνων, με βάση την προγραμματική σύμβαση με το Αστικό ΚΤΕΛ.
Ο κ. Μουστακλής έκανε λόγο για απόφαση που δε στέκει νομικά η οποία βασίστηκε σε έναν Νόμο που είναι ανενεργός αποδίδοντας την σε λάθος της υπηρεσίες το οποίο όμως θα πρέπει να διορθωθεί.
«Επικαλείται η απόφαση έναν Νόμο που είναι ανενεργός μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την απελευθέρωση του επαγγέλματος σε όλη την Ελλάδα. Όφειλε η Αποκεντρωμένη και οι υπηρεσίες της να γνωρίζει τη νομοθεσία, αντί να εκδίδει αποφάσεις, χωρίς νομικό υπόβαθρο. Η απόφαση αυτή δεν αφορά το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων αλλά όλη την Ελλάδα και κυρίως αφορά στο επιβατικό κοινό που επωφελείται εδώ και χρόνια από τη συνεργασία με τον δήμο Ιωαννιτών. Θα έπρεπε να σεβαστεί η Αποκεντρωμένη Διοίκηση την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που δεν αφορά χρηματοδότηση του ΚΤΕΛ όπως γράφτηκε αλλά τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου για τους πολίτες. Είμαστε σε αναμονή και περιμένουμε με τον δήμο Ιωαννιτών την ανάκληση και διόρθωση της απόφασης», ανέφερε ο κ. Μουστακλής.