Επιδείνωση εμφανίζει το καταναλωτικό κλίμα το τελευταίο εξάμηνο και με χαμηλές προσδοκίες για το επόμενο 6μηνο, σύμφωνα με καταναλωτική έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής πωλήσεως Ελλάδας.
Ένας στους 2 θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων, ενώ θα αυξήσει τις δαπάνες για λογαριασμούς, καθώς οι πληρωμές λογαριασμών αποτελούν πλέον την μεγαλύτερη δαπάνη ως ποσοστού του εισοδήματος. Παράλληλα, έντονη είναι η αρνητική επίδραση του κόστους ενέργειας στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών
Η έρευνα έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2021. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θεωρούν ότι είναι δεν είναι μία ικανοποιητική περίοδος για να κάνουν αγορές, τόσο οι ίδιοι, όσο και γενικά. Μάλιστα την κατατάσσουν ως τη χειρότερη περίοδο για σημαντικές αγορές τα τελευταία δύο χρόνια.