ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – Νέα κινητοποίηση για την αξιολόγηση

Σε νέα κινητοποίηση προχώρησαν, το πρωί της Τετάρτης, οι εκπαιδευτικοί των Ιωαννίνων, με δασκάλους και καθηγητές, να συμμετέχουν στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση αντιδρώντας στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας, για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει γενικευμένη αντίδραση για τις αποφάσεις που σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς υποβαθμίζει το ρόλο του δημόσιου λειτουργού της παιδείας.
Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων Στέφανος Μιχάλης ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ότι οι εκπαιδευτικοί δεν φοβούνται την αξιολόγηση. «Αξιολογούμαστε καθημερινά στα σχολεία από τους μαθητές και από τους γονείς και είμαστε περήφανοι για αυτό που προσφέρουμε», είπε ενώ τόνισε ότι «δεν μπορεί να καταλάβει γιατί όλες οι κυβερνήσεις στρέφονται κατά των εκπαιδευτικών».
Ο πρόεδρος των Δασκάλων-Νηπιαγωγών Κώστας Παργανάς συντάχτηκε και εξήγησε ότι αντί η κυβέρνηση να ασχολείται με την βελτίωση των σχολικών υποδομών και των προγραμμάτων, ασχολείται με την αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού και εξήγησε ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται καθημερινά μέσα και έξω από τις σχολικές αίθουσες.
Ο εκπρόσωπος του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Τάσος Τόκας στάθηκε και εκείνος στο πλευρό των εκπαιδευτικών και μίλησε για το σημαντικό έργο που προσφέρουν σε χιλιάδες παιδιά όλων των ηλικιών «είμαστε στο πλευρό τους» είπε χαρακτηριστικά.
Την κινητοποίηση στήριξε η ΑΔΕΔΥ Ιωαννίνων. Ο πρόεδρος του ΝΤ της ΑΔΕΔΥ Ιωαννίνων Χρίστος Γρίβας εξαπέλυσε σκληρή κριτική κατά των σχεδίων της κυβέρνησης «είμαστε εδώ να στηρίξουμε τους συναδέλφους που αγωνίζονται στα δημόσια σχολεία», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Η Μ. Τζούφη
Σε δήλωσή της, εν τω μεταξύ, η βουλευτής Ιωαννίνων ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Μερόπη Τζούφη, αναφέρει, και τα εξής:
«Οφείλουμε να συμπαρασταθούμε στο εκπαιδευτικό κίνημα και να στηρίξουμε τις διεκδικήσεις του, τονίζοντας πως είμαστε αντίθετοι στην τιμωρητική, κομματική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπως και σε όλους τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της τελευταίας τετραετίας. Η δημόσια εκπαίδευση δεν έχει ανάγκη από «επιθεωρητές». Χρειάζεται χρηματοδότηση, προσλήψεις προσωπικού, βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και των αποδοχών των εκπαιδευτικών. Κυρίως όμως χρειάζεται επαναφορά της σχολικής ηρεμίας, της δημοκρατίας και της συνεργατικότητας, όπως και ενδυνάμωση του παιδαγωγικο-κοινωνικού της χαρακτήρα ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ποιοτικά, αποτελεσματικά και συμπεριληπτικά».