Τα βλέμματα στρέφονται στον δρόμο Πρέβεζα–Μαυρομάτι

Μετά την παράδοση του άξονα Άκτιο – Αμβρακία, οι φορείς της Ηπείρου σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών, αναζητούν λύσεις τόσο για βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου, όσα και για νέα χάραξη όπου χρειάζεται

 

Μια πολύ καλή ευκαιρία να επαναφέρουν στο προσκήνιο την αναβάθμιση του δρόμου που συνδέει την Πρέβεζα με το Μαυρομάτι, είχαν την Τετάρτη οι φορείς της Ηπείρου, αμέσως μετά την τελετή παράδοσης του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία, ο οποίος δίνει μια νέα αναπτυξιακή προοπτική στη Δυτική Ελλάδα.

Όμως μια επίσης αναπτυξιακή προοπτική για την Ήπειρο και την ευρύτερη περιοχή μπορεί να δώσει και η αναβάθμιση του δρόμου Πρέβεζα – Μαυρομάτι, αλλά και μια νέα χάραξη όπου αυτό απαιτηθεί.

Άλλωστε εδώ και καιρό οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης που την Τετάρτη, βρέθηκαν και στην παράδοση του άξονα Άκτιο – Αμβρακία, αναμένουν την ημέρα που θα απασχολήσει ακόμη πιο έντονα τα αρμόδια υπουργεία, η προοπτική βελτίωσης των οδικών υποδομών της Ηπείρου προς το νότιο τμήμα της, αλλά και σε σχέση με το παραθαλάσσιο μέτωπο από την Πρέβεζα ως τη Θεσπρωτία.

Από το σημείο της παράδοσης του νέου οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέξανδρος Καχριμάνης χαρακτήρισε την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου δρόμου ως μία μεγάλη υπόθεση για την Ήπειρο, προσθέτοντας όμως πως η σκέψη και οι συζητήσεις με το υπουργείο Υποδομών βρίσκονται πλέον στη βελτίωση των οδικών συνδέσεων από την Πρέβεζα μέχρι το Μαυρομάτι.

«Είναι μεγάλη υπόθεση για την Ήπειρο η νότια σύνδεση με το Άκτιο – Αμβρακία. Η σκέψη μας είναι ότι το κομμάτι αυτό συνεχίζεται με το Πρέβεζα – Μαυρομάτι. Είμαστε σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών για να βρούμε λύσεις και θα τις βρούμε με βελτίωση του υφιστάμενου και νέα χάραξη όπου χρειάζεται. Δεν είμαι αντίθετος και στα διόδια, γιατί όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια, αλλά θα τα δούμε όλα και με τη στήριξη της περιφέρειας», ανέφερε ο κ. Καχριμάνης, αφήνοντας να εννοηθεί, ότι υπάρχει η διάθεση να συμβάλλει η Περιφέρεια Ηπείρου και στο οικονομικό σκέλος. Πρόσθεσε όμως πως μπορούν να αξιοποιηθούν και άλλες πηγές, όπως είναι ο «κουμπαράς» όπως είπε, μιλώντας για τα έσοδα από τα τέλη διοδίων της υποθαλάσσιας σήραγγας στο Άκτιο.

Την ώρα των δηλώσεων του κ. Καχριμάνη βρέθηκε δίπλα του ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, που θέλησε με τον τρόπο αυτό να δείξει πως οι σχέσεις των δύο μετά την κρίση πριν από δύο μήνες έπειτα από τη γνωστή δήλωση του πρώτου σχετικά με τα λεφτόδεντρα που δεν υπάρχουν για οδικές υποδομές στην Ήπειρο, έχουν αποκατασταθεί.

«Συζητάμε με τους περιφερειάρχες και τον κ. Καχριμάνη πώς θα γίνουν μεγάλες παρεμβάσεις. Μεγάλες παρεμβάσεις που εσείς έχετε εντοπίσει και πώς αυτές θα αρθρωθούν στο χρόνο. Και κάναμε αυτή την κουβέντα με τον Αλέκο Καχριμάνη, πως θα γίνει η βόρεια παράκαμψη του Αμβρακικού κόλπου, πώς θα βελτιωθεί η σύνδεση της Λευκάδας με τη χερσαία περιοχή της Ελλάδος, πώς θα συνδεθεί η Πρέβεζα με την Πάργα και την Ηγουμενίτσα. Έργα τα οποία είναι επίσης απαραίτητα στην περιοχή», ανέφερε ο κ. Ταχιάος.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο βουλευτής Πρέβεζας Σπύρος Κυριάκης που τόνισε ότι θα σταθεί αρωγός στις πρωτοβουλίες του υπουργείου Υποδομών και της Περιφέρειας αντίστοιχα για την βελτίωση των οδικών συνδέσεων στην Πρέβεζα που με την ολοκλήρωση του άξονα Άκτιο – Αμβρακία, είναι βέβαιο, ότι από το καλοκαίρι θα δεχθεί πολύ μεγαλύτερο κυκλοφορικό φορτίο.

 

Επιμέλεια: Βασίλης Λούπας