ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ… ΚΛΙΚ!

Πραγματικά προς το χειρότερο πηγαίνει η κατάσταση με ορισμένα «ενημερωτικά» site και στην Ήπειρο, όπου ο κάθε… πικραμένος προσπαθεί να μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερα «χτυπήματα», με fake ή υπερβολικούς τίτλους, ώστε να «πείσει» τον αναγνώστη να κάνει κλικ στο άρθρο ή το υποτιθέμενο ρεπορτάζ.

Ωστόσο τις περισσότερες φορές που ο αναγνώστης κάνει τελικά το «κλικ» και προσπαθεί να διαβάσει στο κείμενο κάτι που να… αντιστοιχεί έστω στον τίτλο, αυτό δεν συμβαίνει! Π.χ. ο τίτλος κάνει λόγο για «σοβαρό τροχαίο ατύχημα» και μέσα στο κείμενο διαβάζουμε για δυο οχήματα που απλά ακούμπησαν το ένα το άλλο!

Παράλληλα, όμως όλοι αυτοί που κάνουν κάτι τέτοιο ξεχνούν πως πλέον οι αναγνώστες έχουν μάθει και έχουν κρίση. Και όσο περνά ο καιρός γυρίζουν την πλάτη σε τέτοιου είδους «ενημερωτικά» site, δείχνοντας εμπιστοσύνη σε site που έχουν επαγγελματίες δημοσιογράφους και κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Από την άλλη, υπάρχουν φυσικά και οι πολίτες που μικροί ήθελαν να γίνουν… δημοσιογράφοι, αλλά επειδή δεν τα κατάφεραν, αποφάσισαν να το παίξουν «κριτές των πάντων» και να κάνουν δικά τους blog ή να ανεβάζουν στις προσωπικές τους σελίδες στο facebook τον… πόνο τους για διάφορα θέματα της επικαιρότητας. Όμως, επειδή η «ενημερωτική» τους γκάμα δεν είναι και πολύ μεγάλη, αναλώνονται στα ίδια και στα ίδια πρόσωπα κάτι που μόνο καλό δεν τους κάνει…

ΤΟ ξαναγράφω λοιπόν: ο κόσμος έχει κρίση. Και αν κάποιοι επειδή δέχονται δέκα ή 20 like νομίζουν ότι οι πολίτες τους στηρίζουν, είναι βαριά γελασμένοι!

(Β.Λ.)