ΚΕΠ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Σε περισσότερους από 200 ανέρχονται οι Δήμοι της χώρας που έχουν ενταχτεί στο myKEPlive, καθώς από την Τρίτη παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ σε 27 Δήμους.

Μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 Δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά.

Προς υποστήριξη της λειτουργίας του myKEPlive 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, ενώ από 14/06/2021 ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής με το ΕΚΔΔΑ.

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών. Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται. Από τον Ιούλιο του 2020 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 55.514 τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ.